UA-111174953-1

Selasa, 26 November 2013

Dit is de data van mijn interview met een van mijn vriend. Eigenlijk, is er een foto van mijn vriend maar ik heb geen permitie om deze te verschijnen. Dus, alleen maar een paar conversatie.

Waarom kies je als een flikker?
Je weet me zo goed. Toen ik klein was, voelde ik me als een vrouw. Ik had veel buurmeisjes en ik speelde graag met hen. Ze hadden mooie kleren, lang haar, en ze hebben altijd door haar ouder verwend, daarom wilde ik als een vrouw. Maar nu ik ben nog steeds een man, een vrouwelijke man. Ik wil mooi uitzien.

Jij bent heel bijzonder. Zijn er sociaal beletsel in jouw leven?
Natuurlijk. Soms vloeken sommige mensen op mij, maar daar kan me niet schelen.

Wat is jouw vrouwelijke lievelingsding die je hebt?
Tassen. Ik heb veel vrouwelijke tassen.

Wat is jouw mening over een man die een flikker word voor zijn baan maar eigenlijk is hij een man?
Ik kan alleen maar zeggen, misschien dat de beste keuze voor zijn leven is. Gewoon jezelf zijn.

Zal je later jouw geslacht veranderen?
Zeker niet. 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar